تزریق ژل زاویه فک، یکی از بهترین روش‌های زاویه سازی در صورت است که در کاریزماتیک شدن چهره شما تاثیر بسیار زیادی دارد. اما بسیاری از افراد، تزریق ژل زاویه فک را به تعویق می اندازند چرا که نمی‌دانند عوارض بعد از تزریق ژل زاویه فک چیست؟

این شد که تصمیم گرفتیم این مطلب از مجله ملینیک را به بیان توضیحاتی درباره تزریق ژل زاویه فک اختصاص بدهیم. اگر شما هم قصد تزریق ژل زاویه فک را دارید و مایلید با عوارض آن آشنا شوید، از شما دعوت می‌کنیم تا پایان این نوشته با ما همراه باشید.

همچنین اگر در این زمینه با پرسش دیگری رو به رو هستید، میتوانید با شماره 09120746278 با مرکز زیبایی ملینیک تماس بگیرید و ضمن مطرح کردن سوالات خود، مشاوره رایگان دریافت نمایید.

عوارض تزریق ژل زاویه فک چیست؟

شاید همین حالا که مشغول مطالعه این مطلب هستید، دوست داشته باشید که بدون انجام عمل جراحی و در طبیعی ترین حالت ممکن، صورت خود را به یک چهره کاریزمایک و تاثیرگذار تبدیل کنید، اما بارها از خود پرسیده باشید که آیا تزریق ژل،عوارض دارد؟ اگر عوارض دارد این عوارض چیست؟

عوارض تزریق ژل زاویه فک چیست؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم تزریق ژل زاویه فک یک فرآیند کاملاً غیر تهاجمی(بدون نیاز به عمل جراحی و بیهوشی) است و کل فرآیند 15 دقیقه زمان میبرد. بعد از تزریق نیز با عوارضی مواجه می‌شوید که کاملاً طبیعی هستند و جای هیچگونه نگرانی نیست.

اگر بخواهیم لیستی از طبیعی ترین عوارض تزریق ژل زاویه فک را در اختیار شما قرار دهیم، باید به این موارد اشاره کنیم:

  • تورم سطحی به دلیل ورود سوزن به پوست. البته در سال‌های اخیر که سر سوزن‌ها بسیار نازک و ظریف شده است، این عارضه به حداقل ممکن خود رسیده است.
  • کبودی، این موضوع ممکن است در اثر لرزش یا تکان خوردن، در حین فرآیند تزریق رخ دهد.
  • قرمزی خفیف، در برخی افراد که پوست بسیار نازک و حساسی دارند، پس از اتمام فرآیند تزریق ژل، کمی قرمزی خفیف در این ناحیه مشاهده می‌شود که طبیعی است.
  • خارش مختصر، پوست شما پس از تزریق ژل، برای جا دادن مواد ژل، کمی باز می‌شود و همین موضوع باعث ایجاد کمی خارش در ناحیه تزریق است.

بازهم تاکید می‌کنیم که تزریق ژل زاویه فک، کاملاً غیرتهاجمی و بی خطر است و یک روش ایمن برای ایجاد تغییرات طبیعی و نچرال در صورت و رفع ایرادات جزئی صورت است که مورد تایید پزشکان زیبایی قرار گرفته است. در صورت مشاهده این عوارض، کافیست بدون هیچگونه نگرانی و استرس، مراقبت‌های بعد از تزریق ژل زاویه فک را به درستی انجام دهید و یکی دو روز صبر کنید تا این عوارض به طور کامل برطرف شوند.

عوارض تزریق فیلر زاویه فک توسط افراد متفرقه

هرچند تزریق ژل زاویه فک، یک فرآیند ساده و غیرتهاجمی است، اما باید و باید در محیط کلینیکال و توسط پزشک انجام شود. انجام این عمل توسط افراد متفرقه و غیر پزشک و در محیط‌های غیر کلینیکال، می‌تواند عوارض جبران‌ناپذیری برای شما به بار آورد. اگر بخواهیم چند مورد از این عوارض را با شما به اشتراک بگذاریم، باید به 7 مورد از بدترین رایج‌ترین عوارض اشاره کنیم:

  1. نشت ژل و بیرون زدگی آن از محلی که تزریق انجام شده است.
  2. تزریق غیر اصولی ژل و ایجاد عدم قرینگی در دو طرف صورت
  3. تزریق بیش از اندازه ژل و نامتقارن شدن دو طرف صورت
  4. آسیب دیدن رگ‌ها و شریان های مهم
  5. آسیب دیدگی بافت عضله به دلیل تزریق غیر اصولی
  6. تزریق ژل فیک و تقلبی به جای محصول اصل
  7. گلوله شدن ژل زیر پوست به دلیل نداشتن مهارت کافی فرد تزریق کننده در ماساژ دادن صورت بعد از تزریق ژل

موارد فوق فقط برخی از عوارض جانبی تزریق ژل زاویه فک توسط افراد غیر پزشک هستند. عوارض جانبی گزارش شده از تزریق ژل های تقلبی و فیک و نیز تزریق های غیر اصولی و ناصحیح، افراد را تا پای نابینایی چشم، بی حس شدن عضله فک و کج شدن صورت پیش برده است.

پس برای سلامتی خود به قدر کافی ارزش قائل باشید و برای آن هزینه کنید. به تبلیغات بی پایه و اساس توجهی نکنید و سلامتی و زیبایی چهره خود را به دست هرکسی نسپارید.

جمع بندی و نتیجه گیری

در این مطلب درباره عوارض بعد از تزریق ژل زاویه فک صحبت کردیم و اشاره کردیم که عوارض طبیعی کدام موارد هستند. مشاهده این عوارض هیچ خطر جدی ندارد و حداکثر بعد از 1 الی 2 روز برطرف می‌شود. اما عوارض ناشی از تزریق ژل توسط افراد بی صلاحیت، جبران ناپذیر و همیشگی خواهد بود و ممکن است خطرات جدی برای شما ایجاد نماید.

امیدواریم مطالعه این مطلب اطلاعات مفید و ارزشمندی درباره عوارض بعد از تزریق ژل زاویه فک در اختیار شما قرار داده باشد. اگر اینطور است، این مطلب را با افرادی که قصد تزریق ژل دارند و از عوارض آن آگاهی ندارند، به اشتراک بگذارید. همچنین اگر در این زمینه با پرسش دیگری رو به رو هستید، سوال خود را در بخش دیدگاه‌ها مطرح نمایید تا در اولین فرصت توسط پزشک متخصص پاسخ داده شود.