اگر قصد تزریق ژل برای جوانسازی، فرم دهی یا حجم دهی را داشته باشید، احتمالاً اسامی مختلفی از ژل ها و فیلر ها از جمله فیورج و نورامیس را شنیده اید و ممکن است برایتان سوال باشد که تزریق ژل فیورج بهتر است یا نورامیس؟

خبر خوب این است که در این مطلب از مجله ملینیک قصد داریم این دو برند را بررسی کنیم و برای شما توضیح بدهیم که کدامیک بهتر است. پس تا پایان این نوشته با ما همراه باشید.

همچنین اگر در این زمینه با پرسش دیگری رو به رو هستید، با شماره تلفن 09120746278 تماس بگیرید و ضمن مطرح کردن سوالات خود، مشاوره رایگان دریافت نمایید.

مقایسه بین ژل فیورج و ژل نورامیس

سوال شما این است که تزریق ژل فیورج بهتره یا نورامیس؟ برای دانستن پاسخ این سوال لازم است ابتدا با این دو ژل به طور کامل آشنا شوید و فرمولاسیون، ویژگی ها و کاربردهای این دو ژل را بدانید تا در نهایت بتوانید تصمیم بگیرید که کدامیک از این دو محصول برای شما بهتر است؟

مقایسه بین ژل فیورج و ژل نورامیس

در این بخش قصد داریم این دو ژل را به طور کامل برای شما مقایسه کنیم:

فرمولاسیون ژل فیورج

فرمولاسیون و ترکیبات ژل فیورج را هیالورونیک اسید، لیدوکائین و مانیتول تشکیل میدهد. هیالورونیک اسید ماده ای است که به طور طبیعی در بدن ما وجود دارد و باعث افزایش کلاژن سازی، آبرسانی و بهبود وضعیت رطوبت پوست میشود.

فرمولاسیون ژل فیورج

لیدوکائین نوعی مُسکن است که برای روان شدن فرآیند تزریق و کاهش درد در هنگام تزریق و بعد از آن در ترکیبات ژل فیورج قرار گرفته است و مانیتول ماده ای است که ماندگاری و اثربخشی ژل را افزایش میدهد.  

ویژگی های ژل فیورج

فیورج یکی از محصولات ساخته شده در ایران است که توسط یکی از لابراتورهای معتبر ایرانی ساخته شده است. از جمله ویژگی های این ژل، سازگاری کامل آن با بدن، مناسب بودن برای فرم دهی، حجم دهی و جوانسازی پوست و ماندگاری بالای آن است. ماندگاری این ژل بعد از تزریق در بدن شما بین 12 تا 24 ماه است.

کاربردهای ژل فیورج

از ژل فیورج برای تزریق در نواحی مختلف صورت استفاده میشود. اگر بخواهیم لیست کاملی از موارد استفاده این ژل در اختیار شما قرار دهیم، باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • حجم دهی و فرم دهی به لب
  • حجم دهی و کانتورینگ گونه
  • رفع خط غم، خط خنده، خط اخم
  • رفع خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم
  • اصلاح فرم بینی
  • تزریق چانه
  • تزریق زاویه فک
  • جوانسازی پوست

مواردی که به آنها اشاره کردیم، اصلی ترین کاربردهای ژل فیورج است. این ژل مورد تایید سازمان غذا و دارو قرار گرفته است و تزریق آن برای بدن ایمن و مجاز است.

فرمولاسیون ژل نورامیس

ترکیبات ژل نورامیس را هیالورونیک اسید، لیدوکائین و گلیسیرین تشکیل داده است. اشاره کردیم که هیالورونیک اسید برای بهبود رطوبت، کلاژن سازی و آبرسانی عمیق پوست مناسب است.

فرمولاسیون ژل نورامیس

لدوکائین برای کاهش درد در ترکیبات این ژل قرار گرفته است و گلیسیرین موجب نرمی پوست شده و به دیرتر تجزیه شدن ترکیبات ژل کمک میکند. به عبارت دیگر وجود گلیسیرین در ترکیبات این ژل، باعث افزایش ماندگاری ژل شده است.  

ویژگی های ژل نورامیس

ژل نورامیس، در کشور کُره جنوبی تولید شده و در حال حاضر در ردیف بهترین و پرطرفدارترین محصولات بازار قرار گرفته است. از جمله ویژگی های این ژل میتوان به بالا بودن قدرت جذب آب، نداشتن عوارض جانبی بعد از تزریق، فرم دهی مناسب و حجم دهی عالی اشاره کرد.

بالا بودن ماندگاری نورامیس، یکی دیگر از دلایل محبوبیت آن در بین زیباجویان است. این ژل بعد از تزریق بین 18 تا 24 ماه در بدن شما ماندگار است.

کاربردهای ژل نورامیس

از ژل نورامیس برای حجم دهی و فرم دهی و همچنین جوانسازی بخش های مختلف صورت استفاده میشود. از جمله کاربردهای این ژل میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تزریق ژل گونه
  • تزریق ژل چانه
  • تزریق ژل زاویه فک
  • تزریق ژل زیر چشم
  • تزریق ژل اصلاح فرم بینی
  • تزریق ژل لب با انواع تکنیک ها

مواردی که به آنها اشاره کردیم، مهمترین کاربردهای ژل نورامیس است. این محصول مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) قرار گرفته است و ایمنی و سازگاری کاملی با بدن دارد.

کدام یک از این دو برای من بهتر است؟

 تا به اینجای کار با ترکیبات، ویژگی ها و فرمولاسیون هر دو محصول آشنا شدیم، اما شاید برایتان سوال باشد که در نهایت کدام یک از این دو برای من بهتر است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم هر دو محصول کیفیت بالایی دارند و ماندگاری آنها تقریبا یکسان است. تنها تفاوت آنها، قیمت این دو ژل است.

ژل فیورج، در مقایسه با ژل نورامیس، قیمت پایین تری دارد و دلیل آن هم این است که این ژل تولید داخل است و هزینه های حمل و نقل، گمرک و موارد مشابه را ندارد. پس اگر بودجه کمتری برای تزریق ژل در نظر گرفته اید، ژل فیورج برای شما مناسب تر است.

جمع بندی و نتیجه گیری

در این مطلب درباره اینکه تزریق ژل فیورج بهتر است یا نورامیس صحبت کردیم و فرمولاسیون، ویژگی ها کاربردهای هریک از این دو محصول را به طور کامل مورد بررسی قرار دادیم. در پایان اشاره کردیم که کدام محصول برای چه کسی بهتر است.

امیدواریم مطالعه این مطلب اطلاعات مفیدی در خصوص اینکه تزریق ژل فیورج بهتره یا نورامیس در اختیار شما قرار داده باشد. اگر اینطور است، این مطلب را با کسانی که قصد انتخاب بین این دو ژل را دارند، به اشتراک بگذارید. همچنین اگر در این زمینه با پرسش دیگری رو به رو هستید، سوال خود را در بخش دیدگاه ها مطرح نمایید تا در اولین فرصت ممکن توسط پزشک متخصص به شما پاسخ داده شود. ممنونیم که تا پایان این نوشته با ما همراه بودید.