وجود قوس و ناهمواری در ناحیه بغل ران، یکی از مشکلاتی است که برخی از خانم‌ها و آقایان از آن شکایت دارند. این موضوع موقع پوشیدن لباس‌های جذب، بیشتر خودش را نشان می‌دهد.

اما خبر خوب این است که با تزریق ژل به ناحیه هیپ دیپ، می‌توان این مشکل را حل کرد. نکته قابل توجه پس از تزریق ژل، رعایت مراقبت‌های بعد از تزریق ژل هیپ دیپ است.

چرا که مراقبت‌های بعد از تزریق ژل هیپ دیپ، نقش مؤثری در نتیجه تزریق دارد. رعایت کردن این نکات فوایدی برای شما دارد و عدم توجه به آنها، ممکن است باعث بروز عوارضی شود که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.

پس برای آگاهی از مراقبت‌های بعد از تزریق ژل هیپ دیپ، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید. چرا که قصد داریم لیست کاملی از مراقبت‌های بعد از تزریق ژل هیپ دیپ در اختیار شما قرار بدهیم.  

همچنین در صورتی که در این زمینه با پرسش دیگری رو به رو هستید، می‌توانید با شماره 09120746278 با مرکز زیبایی ملینیک تماس بگیرید و ضمن مطرح کردن سوال خود، مشاوره رایگان دریافت نمایید.

تزریق ژل هیپ دیپ

اشاره کردیم که برای هموار سازی ناحیه هیپ دیپ و فرم‌دهی زیبا به این قسمت، می‌توانید از روش تزریق ژل هیپ دیپ استفاده نمایید. برای اینکار باید به پزشک مراجعه نمایید تا ناحیه مورد نظر توسط پزشک مورد بررسی قرار بگیرد.

تزریق ژل هیپ دیپ

همچنین انتظارات خود از نتیجه تزریق را با پزشک مطرح نمایید. سپس پزشک بر اساس نیاز بدن شما، مقدار ژل مورد نیاز را مشخص کرده و مقداری مواد بی حسی در این قسمت اعمال می‌کند تا در حین فرآیند تزریق دردی احساس نکنید.

در نهایت پس از بی‌حس شدن ناحیه مورد نظر، ژل تزریق می‌شود. فرآیند تزریق ژل هیپ دیپ بین 15 تا 20 دقیقه زمان نیاز دارد و پس از اتمام کار، پزشک لیستی از مراقبت‌های بعد از تزریق ژل هیپ دیپ را در اختیار شما قرار می‌دهد. به یاد داشته باشید که رعایت این نکات، به طور مستقیم روی نتیجه تزریق شما اثر می‌گذارد.

لیست مراقبت‌های بعد از تزریق هیپ دیپ

اگرچه مهارت پزشک و برند ژل انتخاب شده، در نتیجه کار تزریق تاثیر بالایی دارد، اما از تاثیر مراقبت‌های بعد از تزریق ژل هیپ دیپ نباید غافل شوید. به یاد داشته باشید که این نکات مراقبتی به شما کمک می‌کند بهترین نتیجه را از تزریق ژل هیپ دیپ بگیرید.

لیست مراقبت‌های بعد از تزریق هیپ دیپ

مهمترین نکات و مراقبت های بعد از تزریق ژل هیپ دیپ موارد زیر هستند:

  • شب اول بعد از تزریق نباید به پهلو بخوابید تا فشار مستقیم روی ناحیه هیپ دیپ نباشد. برای این کار می‌توانید از بالش در اطراف خود استفاده نمایید.
  • حداقل به مدت 4 الی 6 ساعت بعد از تزریق نباید دراز بکشید تا پیوند درستی بین ژل تزریق شده و عضله شما ایجاد شود.
  • به هیچ عنوان نباید محل تزریق را دستکاری کنید و یا ماساژ بدهید. این کار باعث حرکت ژل از جای خود می‌شود و نتیجه تزریق را به کلی عوض می‌کند.
  • حداقل به مدت 24 ساعت بعد از تزریق ژل هیپ دیپ، نباید حمام و یا دوش آب داغ بگیرید. به یاد داشته باشید که هرگونه گرما و حرارت باعث از بین رفتن اثر ژل و می‌شود.
  • ورزش حرفه‌ای، فعالیت‌های سنگین بدنی و جا به جایی اجسام سنگین را به مدت 72 ساعت کنار بگذارید تا فشاری روی بدن شما و ژل تزریق شده نباشد.
  • بهتر است در روزهای اول بعد از تزریق، به مقدار کافی آب بنوشید تا ژل پیوند درستی در بدن شما برقرار کند و فرم خوبی به خود بگیرد.
  • لازم است در هفته اول بعد از تزریق ژل هیپ دیپ، مصرف نمک را به حداقل برسانید و در خوردن غذاهای شور، زیاده روی نکنید.
  • لازم است مصرف دخانیات و نوشیدنی‌های الکی، تا یک هفته پس از تزریق ژل، قطع شود. مصرف این مواد، دوره نقاهت را طولانی می‌کند.
  • در صورت مشاهده علائم غیرطبیعی، به پزشک مراجعه نمایید.

فراموش نکنید که رعایت این نکات به طور مستقیم روی نتیجه تزریق اثر مثبت می‌گذارد و بی‌توجهی به آنها باعث بروز عوارضی می‌شود که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.

مزایای رعایت مراقبت‌های بعد از تزریق ژل هیپ دیپ

در صورت رعایت نکاتی که در بخش قبلی به آنها اشاره کردیم، دو فایده مهم پیش روی شماست:

  1. بهترین و کامل‌ترین نتیجه را از تزریق ژل هیپ دیپ خواهید گرفت و انتظارات شما از تزریق به طور کامل برآورده می‌شود.
  2. ژل تزریق شده بیشترین ماندگاری را در بدن شما خواهد داشت و مجبور به ترمیم زودتر از موعد مقرر نخواهید بود.
مزایای رعایت مراقبت‌های بعد از تزریق ژل هیپ دیپ

عوارض ناشی از عدم توجه به مراقبت‌های بعد از تزریق ژل

در مقابل اگر نسبت به نکات مراقبتی بی‌توجه باشید و آنها را جدی نگیرید، ممکن است یکی یا چند مورد از عوارض زیر برای شما رخ دهد:

  1. تزریق ژل اثربخشی درستی برای شما نداشته باشد و انتظارات شما را برآورده نکند.
  2. ژل، حل شده و اثر آن از بین برود و کارایی نداشته باشد.
  3. ژل تزریق شده زیر پوست گلوله شود و برای تخلیه آن مجبور به تزریق آنزیم باشید.
  4. ماندگاری ژل کاهش پیدا کند و مجبور به ترمیم زودتر از موعد شوید.

البته توجه داشته باشید که ماندگاری ژل تزریق شده به عوامل دیگری نیز بستگی دارد، از جمله این عوامل می‌توان به نوع و برند ژل، تخصص و مهارت پزشک، تکنیک به کار گرفته شده در تزریق و از همه مهمتر متابولیسم بدن شما اشاره کرد.

جمع بندی و نتیجه گیری

در این مطلب درباره مراقبت‌های بعد از تزریق ژل هیپ دیپ صحبت کردیم و لیست کاملی از مراقبت‌های بعد از تزریق ژ هیپ دیپ را در اختیار شما قرار دادیم. همچنین اشاره کردیم که توجه به آنها چه فوایدی برای شما دارد و عدم رعایت آنها می‌تواند چه عوارضی به دنبال داشته باشد.

امیدواریم مطالعه این مطلب اطلاعات مفیدی درباره مراقبت‌های بعد از تزریق ژل هیپ دیپ در اختیار شما قرار داده باشد. اگر اینطور است این مطلب را با دوستانی که مایل به تزریق ژل هیپ دیپ هستند، به اشتراک بگذارید. همچنین اگر در این زمینه با پرسش دیگری رو به رو هستید، سوال خود را در بخش دیدگاه‌ها مطرح نمایید تا در اولین فرصت ممکن توسط پزشک متخصص پاسخ داده شود.