اگر قصد فرم‌دهی و حجم‌دهی به صورت و بدن را دارید و مایلید این کار بدون جراحی انجام شود، بهترین کار تزریق ژل است. یک عمل زیبایی کم‌هزینه و غیرتهاجمی که در کوتاه‌ترین زمان ممکن تغییرات لازم را روی اعضای صورت و بدن شما انجام می‌دهد و در سال‌های اخیر در بین زیباجویان و پزشکان محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است.

همین موضوع باعث شده بسیاری از شرکت‌های تولید کننده محصولات زیبایی، نسبت به تولید انواع ژل اقدام نمایند. ژل‌های کره‌ای، یکی از محصولات پیشتاز این حوزه هستند که نتایج و ماندگاری بسیار بالایی دارند. در این مطلب قصد داریم بهترین ژل‌های کره‌ای را به شما معرفی کنیم تا برای تزریق ژل، بهترین تصمیم را بگیرید.

بنابراین اگر قصد تزریق ژل صورت و بدن را دارید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید، همچنین اگر در این زمینه با سوال دیگری رو به رو هستید، می‌توانید همین حالا با شماره تلفن 09120746278 تماس بگیرید و ضمن مطرح کردن سوالات خود، مشاوره رایگان دریافت نمایید.

لیست بهترین ژل‌های کره‌ای

همانطور که اشاره کردیم، برندهای کره‌ای، از جمله محبوب‌ترین برندهای موجود در بازار هستند که به واسطه کیفیت ترکیبات و ماندگاری بسیار بالا، از محبوبیت بسیار زیادی برخوردارند. در ادامه لیستی از 5 مورد از بهترین ژل‌های کره‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهیم:

معرفی ژل زیشل

معرفی ژل زیشل

یکی از برندهای پیشرو در حوزه تولید محصولات زیبایی، برند زیشل است که برای تزریق در نواحی مختلف صورت و بدن استفاده میشود. در ترکیبات این ژل درصد بالایی از هیالورونیک وجود دارد و بعد از تزریق بین 8 تا 12 ماه در بدن شما ماندگار است.

از جمله موارد مصرف ژل زیشل میتوان به اصلاح فرم بینی، رفع چین و چروک در ناحیه لیبیا، ایجاد زاویه فک، برجسته سازی و کانتورینگ گونه، جوانسازی پوست صورت و حجم دهی به سینه و باسن اشاره کرد.

معرفی ژل رووفیل

معرفی ژل رووفیل

ژل رووفیل، مانند بسیاری دیگر از ژل های موجود در بازار، از هیالورونیک اسید تشکیل شده است، اما غلظت هیالورونیک اسید این ژل و درصد خلوص آن بالاتر است. همچنین وجود الیگوپپتید-۷۲ در این ژل از تجزیه شدن سریع هیالورونیک اسید جلوگیری کرده و ضمن افزایش مدت زمان ماندگاری ژل در بدن، از گلوله شدن آن در زیر پوست جلوگیری می‌کند.

از این رو رووفیل یک گزینه عالی برای تزریق در صورت و بدن است و برای تزریق لب، گونه، چانه، زاویه فک، سینه، هیپ دیپ و باسن مورد استفاده قرار میگیرد. ماندگاری ژل رووفیل بعد از تزریق در بدن، حدود 18 ماه است.

معرفی ژل نورامیس

معرفی ژل نورامیس

یکی دیگر از برندهای کره‌ای، ژل نورامیس است که مورد تایید سازمان غذا و دارو آمریکا (FDA) قرار گرفته و در حال حاضر در یکی از برندهای برتر ژل صورت و بدن در دنیا به حساب می‌آید. این ژل دارای غلظت نسبتاً بالایی از هیالورونیک اسید است.

آنچه ژل نورامیس را از سایر محصولات مشابه متمایز نموده، وجود 3 درصد مواد بی حسی در ترکیبات ژل است که باعث روان شدن تزریق و کاهش درد حین تزریق و بعد از اتمام کار شده است.

ژل نورامیس به طور معمل برای تزریق در نواحی چانه، خط خنده، خط اخم، خط غم، حجم دهی و فرم دهی به لب، زاویه سازی فک، جوانسازی صورت، لیفت گونه و تزریق در ناحیه سینه و دکلته کاربرد دارد.

معرفی ژل دنبی

معرفی ژل دنبی

یکی دیگر از ژل های پرطرفدار کره ای، ژل دنبی است که ضمن جوانسازی پوست، باعث بهبود خاصیت کشسانی پوست شده و استحکام و انعطاف پذیری پوست را افزایش میدهد. از دیگر ویژگی های ژل دنبی میتوان به جذب بالای آب و نگهداری از آن در بدن اشاره کرد.

ژل دنبی به عنوان یک پُر کننده مفید برای نواحی مختلف صورت مانند خطوط پنجه کلاغی، تزریق لب، گونه، چانه، خط خنده، خط غم و خط اخم مورد استفاده قرار میگیرد. ژل دنبی بعد از تزریق در بدن بین 6 الی 12 ماه ماندگار است.

معرفی ژل رپلنژن

معرفی ژل رپلنژن

ژل رپلنژن، یکی دیگر از محصولات بسیار محبوب کُره ای است که بر پایه هیالورونیک اسید تولید شده و ترکیبات آن کاملاً با بدن سازگاری است. این محصول یک گزینه عالی و خوش قیمت برای تزریق در صورت و بدن است.

نکته قابل توجه در مورد ژل رپلنژن، قابلیت جذب هیالورونیک اسید بالای آن است، تا حدی که مولول های ژل میتوانند تا 1000 برابر وزن خود، آب جذب نمایند. ژل رپلنژن، علاوه بر حجم دهی و فرم دهی به صورت و بدن، به عنوان یک جوانساز برای بهبود وضعیت رطوبت پوست و افزایش درخشش پوست استفاده میشود. به لحاظ ماندگاری، ژل رپلن بعد از تزریق بین 8 تا 12 ماه در بدن ماندگار است.

عوامل تاثیر گذار بر ماندگاری ژل چیست؟

علاوه بر برند و شرکت سازنده، عوامل دیگری در ماندگاری یک ژل تاثیرگذار هستند. از جمله این عوامل میتوان به ترکیبات ژل، کیفیت، عمق تزریق، تکنیک استفاده شده برای تزریق، میزان رعایت مراقبت های بعد از تزریق ژل توسط شما و از همه مهمتر متابولیسم بدن اشاره کرد.

متابولیسم یا همان سوخت و ساز بدن، عامل تعیین کننده ای در میزان ماندگاری اثرات ژل است. به این صورت که هرچقدر میزان سوخت و ساز بدن شما بالاتر باشد، ژل سریع تر بدن بدن شما حل شده و از بین میرود و نیاز به ترمیم و تزریق مجدد پیدا میکنید.

جمع بندی و نتیجه گیری

در این مطلب درباره بهترین ژل های کره ای صحبت کردیم و لیستی از بهترین برندهای ساخت کشور کره جنوبی را در اختیار شما قرار دادیم. همچنین اشاره کردیم که ماندگاری هریک از این محصولات چقدر است.

امیدواریم مطالعه این مطلب اطلاعات مفیدی در خصوص بهترین ژل های کره ای در اختیار شما قرار داده باشد تا بتوانید در خصوص انتخاب ژل، به راحتی تصمیم گیری کنید. اگر اینطور است، این مطلب را با دوستانی که مایل به تزریق ژل کره ای هستند، به اشتراک بگذارید. همچنین اگر در این زمینه با سوال دیگری رو به رو هستید، سوال خود را در بخش دیدگاه ها مطرح نمایید تا در اولین فرصت ممکن توسط پزشک متخصص پاسخ داده شود. ممنونیم که تا پایان این نوشته با ما همراه بودید.