تزریق ژل یکی از بهترین راهکارها برای ایجاد فرم و حجم مناسب در صورت و بدن است و علاوه بر این با تزریق ژل می‌توان ایرادات جزئی صورت و بدن را حل کرد. اما تزریق ژل زمانی اثربخشی کامل را دارد که مراقبت‌های بعد از تزریق ژل به درستی انجام شوند که یکی از مهمترین آنها حمام رفتن بعد از تزریق ژل است.

از این رو تصمیم گرفتیم که این مطلب از وبلاگ ملینیک را به حمام رفتن بعد از تزریق ژل اختصاص بدهیم. پس اگر می‌خواهید از شرایط حمام رفتن بعد از تزریق ژل مطلع شوید، تا پایان این نوشته با ما همراه باشید.

همچنین اگر در این زمینه با پرسش دیگری رو به رو هستید، می‌توانید با شماره 09120746278 با مرکز زیبایی ملینیک تماس بگیرید و ضمن مطرح کردن سوالات خود، مشاوره رایگان دریافت نمایید.

بهترین زمان حمام رفتن بعد از تزریق ژل

بهترین زمان حمام رفتن بعد از تزریق ژل

همانطور که در مراقبت‌های بعد از تزریق ژل توضیح دادیم، تا 24 ساعت بعد از تزریق ژل، حمام داغ و سونا ممنوع است. اما علاوه بر این لازم است نکات دیگری را در مورد حمام رفتن بعد از تزریق ژل بدانید. در ادامه لیستی از این نکات در اختیار شما قرار داده‌ایم:

  1. توصیه می‌شود حداقل به مدت 24 ساعت بعد از تزریق ژل، از شستشو خودداری شود.
  2. بعد از 24 ساعت در صورتی که مایل به استحمام هستید، نباید آب داغ استفاده نمایید و ترجیحاً با آب ولرم مایل به خنک دوش بگیرید. به یاد داشته باشید که هرگونه گرما و حرارت باعث حل شدن ژل و از بین رفتن اثر آن می‌شود.
  3. بهتر است مدت زمان حمام شما خیلی طولانی نباشد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن استحمام کنید.
  4. لازم است در زمان استحمام، از فشار دادن، دستکاری، لیف زدن محکم و موارد مشابه در ناحیه تزریق، پرهیز نمایید.  
  5. حتی الامکان در طول مدت استحمام، از کمتری مواد شیمیایی و شوینده‌ها در ناحیه تزریق استفاده نمایید.
  6. اگر تزریق ژل صورت انجام داده‌اید، سعی کنید در زمان استحمام چیزی با صورت و لب‌های شما برخورد نکند، همچنین بهتر است حتی‌الامکان از شوینده صورت یا همان فیس واش استفاده نکنید.
  7. اگر تزریق ژل دست، تزریق ژل سینه، تزریق ژل هیپ دیپ و یا تزریق ژل باسن انجام داده‌اید، از لیف زدن و اعمال فشار روی این ناحیه خودداری نمایید.

مواردی که به آنها اشاره کردیم، مهمترین نکات حمام رفتن بعد از تزریق ژل صورت و بدن است. رعایت این نکات باعث می‌شود اولاً بهترین نتیجه را از تزریق ژل بگیرید، دوما ماندگاری ژل در بدن شما تا حداکثر ممکن افزایش یابد.

جمع بندی و نتیجه گیری

در این مطلب درباره حمام رفتن بعد از تزریق ژل و نکات آن صحبت کردیم و لیست کاملی از نکات استحمام بعد از تزریق فیلر را در اختیار شما قرار دادیم.

امیدواریم مطالعه این مطلب اطلاعات مفیدی درباره حمام رفتن بعد از تزریق ژل در اختیار شما قرار داده باشد. اگر اینطور است این مطلب را با کسانی که قصد تزریق ژل دارند به اشتراک بگذارید. همچنین اگر در این زمینه با پرسشی رو به رو هستید، سوال خود را در بخش دیدگاه‌ها مطرح نمایید تا در اولین فرصت توسط پزشک متخصص پاسخ داده شود. ممنونیم که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید. تا مقاله‌ای دیگر بدرود.