تزریق ژل و فیلر، یکی از پرطرفدارترین روش ها برای حجم دهی، فرم دهی و جوانسازی صورت و بدن است. از این رو بسیاری از شرکت های تولید کننده محصولات زیبایی نسبت به تولید ژل و فیلر اقدام نموده اند. دو مورد از برندهای مطرح، مستر تریت و درموفیل هستند. اما سوال اینجاست که مستر تریت بهتر است یا درموفیل؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم لازم است این مطلب را تا انتها بخوانید چرا که قرار است در این مطلب این دو محصول را از لحاظ فرمولاسیون، قیمت، ماندگاری و کاربردها با هم مقایسه کنیم.

همچنین اگر در این زمینه با پرسش دیگری رو به رو هستید، با شماره 09120746278 تماس بگیرید و ضمن مطرح کردن سوال خود، مشاوره رایگان دریافت نمایید.

مقایسه دو ژل مستر تریت و درموفیل

مقایسه دو ژل مستر تریت و درموفیل

اگر بخواهید بین این دو ژل یکی را برای تزریق انتخاب نمایید، باید با این دو محصول آشنایی کاملی داشته باشید. به عبارت دیگر فرمولاسیون، کاربردها، ویژگی ها، ماندگاری و قیمت هر دو را بدانید و سپس یکی را بر اساس شرایط و نیاز خود انتخاب نمایید. در این بخش میخواهیم این دو ژل را با هم مقایسه کنیم:

فرمولاسیون ژل مستر تریت

ژل مستر تریت بر پایه هیالورنیک اسید به عنوان یک آبرسان قوی و کلاژن ساز طراحی و تولید شده است. این ماده به طور طبیعی در بدن ما وجود دارد و از این رو در سازگاری کامل با بدن است و هیچگونه عوارض جانبی ندارد.

فرمولاسیون ژل مستر تریت

علاوه بر این ژل مستر تریت، یک ژل خوش قیمت به حساب می آید و برای تزریق در نواحی مختلف صورت مناسب است. ماندگاری ژل مست تریت بعد از تزریق در بدن شما بین 6 الی 12 ماه است.

ویژگی های ژل مستر تریت

از جمله ویژگی های این ژل میتوان به فرم پذیری، روان بودن در تزریق و غظت قابل قبول هیالورونیک اسید اشاره کرد. همچنین این ژل مورد تایید سازمان غذا و دارو قرار گرفته است و برای تزریق به صورت مجاز است.

آبرسانی نسبت عمیق، بهبود روند کلاژن سازی و ایجاد حجم فرم مناسب از دیگری ویژگی های این محصول است. لازم به ذکر است که ژل مستر تریت ساخت کشور چین است.

کاربردهای ژل مستر تریت

همانطور که اشاره کردیم، ژل مستر تریت برای تزریق در نواحی مختلف صورت مناسب است. اگر بخواهیم لیست کاملی از کاربردهای ژل مستر تریت در اختیار شما قرار بدهیم، باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • تزریق ژل لب و فرم دهی به لب
  • تزریق ژل چانه برای افراد داری چانه های کوچک
  • تزریق ژل گونه و کانتورینگ گونه
  • تزریق ژل زاویه فک برای ایجاد خط فک
  • تزریق ژل خط اخم، خط خند و خط غم

مواردی که به آنها اشاره کردیم، مهمترین کاربردهای ژل مستر تریت برای صورت است. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید، اصالت کالا است. با مراجعه به مراکز معتبر و پزشکان متخصص از اصالت ژل، اطمینان حاصل نمایید.

فرمولاسیون ژل درموفیل

فرمولاسیون ژل درموفیل

ژل درموفیل، یکی دیگر از ژل های مطرح در حوزه زیبایی است که مواد اصلی آن را هیالورونیک اسید تشکیل میدهد. البته در ترکیبات این ژل کراتین و هیدروکسی آپاتیت کلسیم نیز دیده میشود که به سلامت و درخشندگی پوست، مو و ناخن‌ها کمک میکند و باعث تقویت استخوان‌ها و کمک به ترمیم بافت سلیکونی استخوان‌ها و غضروف‌ها در بدن می‌شود. ژل درموفیل، ساخت کشور فرانسه است و مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) قرار گرفته است.

ویژگی های ژل درموفیل

از جمله ویژگی های این ژل میتوان به روان بودن آن حین تزریق و داشتن بافت یکپارچه در زیر پوست اشاره کرد. به عبارت دیگر این ژل در زیر پوست گلوله گلوله نمیشود و به صورت یکنواخت زیر پوست پخش میشود. ماندگاری ژل درموفیل در بدن شما بعد از تزریق بین 12 تا 14 ماه است.

کاربردهای ژل درموفیل

ژل درموفیل، برای تزریق در نواحی مختلف صورت استفاده میشود. اگر بخواهیم لیست کاملی از کاربردهای ژل درموفیل در اختیار شما قرار بدهیم، باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • تزریق ژل لب با تکنیک های روسی، سوتی، عروسکی و …
  • تزریق ژل زاویه سازی فک برای ایجاد خط فک
  • تزریق ژل چانه برای افرادی که چانه کوچکی دارند
  • تزریق ژل اصلاح فرم بینی
  • تزریق ژل گونه برای برجسته سازی گونه ها
  • تزریق ژل خط غم، خط خنده و خط اخم
  • جوانسازی پوست صورت و دست

نکته قابل توجه در مورد ژل درموفیل این است که طبق دستورالعمل‌ها، تزریق این ژل در اطراف چشم غیر مجاز است و همچنین این ژل پر کننده مناسبی برای باسن و سینه نیست چراکه فرمولاسیون آن چنین قابلیتی را ندارد.

کدام ژل برای من بهتر است؟

ترکیبات هر دو ژل، از کیفیت قابل قبولی برخوردار است و هر دو توسط سازمان غذا و دارو مورد تایید قرار گرفته و توسط پزشکان تایید شده است. از لحاظ ماندگاری، درموفیل نسبت به مستر تریت، ماندگاری بیشتری دارد.

از طرف دیگر قیمت ژل درموفیل، از مستر تریت بالاتر است. ژل مستر تریت قابلیت استفاده برای دور چشم و زیر چشم را دارد، اما درموفیل برای اطراف چشم قابل استفاده نیست.

بر اساس ویژگی هایی که گفته شد، با توجه به نیاز و بودجه خود، یکی از این دو ژل را انتخاب نمایید. همچنین میتوانید در این خصوص با پزشک زیبایی مشورت کنید.

جمع بندی و نتیجه گیری

در این مطلب درباره اینکه تزریق ژل مستر تریت بهتره یا درموفیل صحبت کردیم و این دو محصول را از لحاظ ماندگاری، ویژگی ها، کاربردها و فرمولاسیون بررسی کردیم. علاوه بر این اشاره کردیم که این دو ژل چه تفاوت هایی دارند و کدام یک برای چه افرادی مناسب تر است.

امیدواریم مطالعه این مطلب اطلاعات کاملی در خصوص اینکه ژل مستر تریت بهتر است یا ژل درموفیل در اختیار شما قرار داده باشد. اگر اینطور است، این مطلب را با افرادی که قصد تزریق یکی از این دو ژل را دارند، به اشتراک بگذارید. همچنین اگر در این زمینه با پرسش دیگری رو به رو هستید، سوال خود را در بخش دیدگاه ها مطرح نمایید تا در اولین فرصت توسط پزشک متخصص پاسخ داده شود. ممنونیم که تا پایان این نوشته با ما همراه بودید.