یکی از بهترین روش های فرم دهی و حجم دهی به صورت و بدن، تزریق ژل است که در سال های اخیر طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. از این رو بسیاری از شرکت های تولید کننده محصولات زیبایی در سراسر دنیا، نسبت به تولید ژل و فیلر اقدام نموده اند. فرانسه یکی کشورهای پیشرو در این زمینه است که برندهای معتبری را به بازار معرفی کرده است. در این مطلب قصد داریم بهترین ژل های فرانسوی را به شما معرفی کنیم.

پس اگر قصد تزریق ژل را دارید، از شما دعوت میکنیم تا پایان این نوشته با ما همراه باشید. همچنین اگر در این زمینه با سوال یا چالشی رو به رو هستید، میتوانید با شماره 09120746278 تماس بگیرید و ضمن مطرح کردن سوالات خود، مشاوره رایگان دریافت نمایید.

معرفی بهترین برند ژل های فرانسوی برای صورت و بدن

همانطور که اشاره کردیم، ژل های فرانسوی به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارند، در ردیف بهترین ژل های موجود در بازار قرار گرفته اند، در این بخش میخواهیم شما را با این برندهای مطرح و شناخته شده آشنا کنیم تا تصمیم گیری برای تزریق ژل برای شما ساده تر شود.

ژل پرفکتا، با هیالورونیک اسید بالا

ژل پرفکتا

یکی از بهترین ژل های فرانسوی، ژل پرفکتا است که واقعاً نام برازنده ای دارد. بیشترین مقدار ترکیبات این ژل را هیالورونیک اسید تشکیل میدهد و یکی از گزینه های عالی برای تزریق در نواحی مختلف صورت به حساب می آید. ژل پرفکتا بین 12 الی 18 ماه بعد از تزریق در بدن ماندگار است و محبوبیت بالایی در بین زیباجویان و پزشکان پیدا کرده است.  

ژل ژوویدرم، تایید شده توسط FDA

ژل ژوویدرم

یکی دیگر از معروف ترین ژل های فرانسوی ژل ژوویدرم است که در سال 2006 مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) قرار گرفته است و تاکنون بیش از 2.4 میلیون نفر در آمریکا از این ژل برای حجم دهی و فرم دهی به صورت خود استفاده کرده اند.

این ژل برای تزریق در نواحی مختلف صورت مانند خطوط پنجه کلاغی، خط خنده، خط غم فرم دهی به چانه مناسب است و بعد از تزریق بین 12 الی 18 ماه ماندگاری دارد.

ژل درموفیل، مناسب برای صورت

ژل درموفیل

یکی دیگر از برندهای مطرح فرانسوی، ژل درموفیل است که برای تزریق در نواحی مختلف صورت مورد استفاده قرار میگیرد. نکته قابل توجه در مورد این ژل، این است که بر اساس موارد درج شده روی جعبه ژل، این محصول برای تزریق در نواحی اطراف چشم مناسب نیست. همچنین فرمولاسیون ژل درموفیل، گزینه مناسبی برای فرم دهی و حجم دهی به سینه و باسن نمیباشد.

ژل الانسه، ماندگارترین ژل فرانسوی

ژل الانسه

و اما اگر به دنبال بهترین ژل فرانسوی هستید، باید مستقیم و بدون معطلی به سراغ ژل الانسه بروید. یک گزینه عالی، با ترکیبات منحصربه فرد که ماندگاری بسیار بالایی دارد. در مورد ماندگاری ژل الانسه باید بگوییم اگر توسط فرد متخصص و در عمق مناسب تزریق شود، بین 3 الی 4 سال بعد از تزریق در بدن شما ماندگار است.

جمع بندی و نتیجه گیری

در این مطلب درباره بهترین ژل های فرانسوی صحبت کردیم و لیستی از بهترین ژل های ساخت کشور فرانسه را در اختیار شما قرار دادیم. همچنین به ترکیبات و فرمولاسیون این ژل ها اشاره کردیم و در نهایت در مورد ماندگاری آنها توضیحاتی دادیم.

امیدواریم که این مطلب اطلاعات مفیدی در خصوص بهترین ژل های فرانسوی در اختیار شما قرار داده باشد. اگر اینطور است، این مطلب را با افرادی که قصد تزریق ژل فرانسوی را دارند، به اشتراک بگذارید. همچنین اگر در این زمینه با پرسش دیگری رو به رو هستید، سوال خود را در بخش دیدگاه ها مطرح نمایید تا در اولین فرصت توسط پزشک متخصص پاسخ داده شود.