تزریق ژل، یکی از بهترین روش ها برای جوانسازی، فرم دهی و حجم دهی به صورت و بدن است. اگرچه تزریق ژل، میتواند فرم خوبی در صورت و بدن شما ایجاد نماید، اما واقعیت این است که این تغییرات، موقتی است و پس از مدتی کمرنگ میشود. این موضوع بستگی به ترکیبات و ماندگاری ژل دارد، این شد که تصمیم گرفتیم در این مطلب از مجله ملینیک، لیست بهترین ژل بر اساس ماندگاری را به شما معرفی کنیم.

پس اگر قصد تزریق ژل صورت و بدن را دارید، از شما دعوت میکنیم تا پایان این نوشته با ما همراه باشید همچنین اگر در این زمینه با سوال دیگری رو به رو هستید، با شماره 09120746278 تماس بگیرید و ضمن مطرح کردن سوالات خود، مشاوره رایگان دریافت نمایید.

معرفی بهترین ژل بر اساس ماندگاری

در این بخش تصمیم داریم 5 مورد از معروف ترین ژل های موجود در بازار را که دارای بالاترین میزان ماندگاری هستند به شما معرفی کنیم.

ماندگاری ژل رووفیل

ماندگاری ژل رووفیل

ژل رووفیل، یکی از شناخته شده ترین محصولات در حوزه زیبایی است که برای تزریق در نواحی مختلف صورت و بدن مورد استفاده قرار میگیرد. این محصول در لابراتورهای معتبر کشور کره جنوبی ساخته شده و مورد تایید پزشکان قرار گرفته است. در بین محصولات این حوزه، دارای ماندگاری بالایی است و بین 12 الی 18 ماه میتواند در بدن ماندگار باشد.

ماندگاری ژل پرفکتا

ماندگاری ژل پرفکتا

یکی دیگر از برندهای مطرح در حوزه زیبایی که ماندگاری بالایی دارد، ژل پرفکتا است که تولید شده توسط لابراتورهای کشور فرانسه است. این ژل در بین محصولات اروپایی، پیشتاز است و محبوبیت بالایی در بین زیباجویان دارد. ماندگاری ژل پرفکتا، بین 12 تا 18 ماه بعد از تزریق در بدن است.

ماندگاری ژل نورامیس

ماندگاری ژل نورامیس

اگر در حوزه زیبایی برای تزریق ژل تحقیق کرده باشید، بدون شک نام ژل نورامیس را بارها شنیده اید، این ژل کُره ای خوش قیمت، توانسته است رضایت بسیاری از زیباجویان را به دست آورد و یکی از دلایل محبوبیت آن ماندگاری قابل قبول این محصول است. ژل نورامیس در بدن شما بین 9 الی 12 ماه ماندگاری دارد و یک گزینه عالی برای تزریق در ناحیه صورت است.

ماندگاری درموفیل

ماندگاری درموفیل

یکی دیگر از معروف ترین ژل های صورت، ژل تخصصی درموفیل است که در کشور فرانسه تولید میشود. این ژل فرانسوی با ماندگاری یک ساله یا همان 12 ماهه و بیشترین میزان هیالورونیک اسید در مقایسه با ژل های مشابه، به یک گزینه ایده آل برای تزریق در نواحی مختلف صورت است. البته توجه داشته باشید که تزریق این ژل به اطراف چشم مناسب نیست. همچنین این ژل پر کننده مناسبی برای باسن و سینه نیست چراکه فرمولاسیون آن چنین قابلیتی را ندارد.

ماندگاری ژل الانسه

اگر به دنبال تزریق یک ژل با ماندگاری بسیار بالا هستید و نمیخواهید مکرراً برای تزریق هر یکسال یکبار به کلینیک مراجعه نمایید، در تزریق ژل الانسه شک نکنید!

ماندگاری ژل الانسه

این ژل فرانسوی بین 3 الی 4 سال در بدن شما ماندگاری دارد و بیشترین میزان هیالورونیک اسید در ترکیبات آن به کار رفته است. واضح است که این ژل در مقایسه با سایر ژل ها، هزینه بالاتری دارد، اما در نظر داشته باشید که در بلند مدت، هزینه آن مقرون به صرفه خواهد بود.  

چرا ماندگاری ژل ها با هم تفاوت دارد؟

برندهایی که در بخش قبلی به آنها اشاره کردیم، بهترین ژل بر اساس ماندگاری هستند. ماندگاری ژل ها بر اساس ترکیبات به کار رفته در آنها، متغیر است.

 اما نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که ماندگاری ژل، علاوه بر برند، به عوامل دیگری مانند ترکیبات ژل، کیفیت و میزان توجه شما به مراقبت های بعد از تزریق ژل بستگی دارد.

مهمتر از همه این ها، میزان متابولیسم یا سوخت و ساز بدن شماست. واقعیت این است که هرچقدر سوخت و ساز بالاتری داشته باشید، ماندگاری ژل در بدن شما کمتر است و سریعتر خاصیت خود را از دست میدهد.

جمع بندی و نتیجه گیری

در این مطلب درباره ماندگاری ژل های مختلف صحبت کردیم و بهترین ژل بر اساس ماندگاری را به شما معرفی کردیم. همچنین توضیح دادیم که دلیل تفاوت ماندگاری ژل ها با یکدیگر چیست.

امیدواریم که مطالعه این مطلب اطلاعات مفیدی درباره بهترین ژل بر اساس ماندگاری در اختیار شما قرار داده باشد. اگر اینطور است، این مطلب را با دوستانی که قصد تزریق ژل را دارند به اشتراک بگذارید تا تصمیم گیری ساده تری داشته باشند. همچنین اگر در این زمینه با سوالی مواجه هستید، سوال خود را در بخش دیدگاه ها مطرح نمایید تا در اولین فرصت توسط پزشک متخصص پاسخ داده شود.