تزریق ژل، یکی از بهترین روش ها برای فرم دهی و حجم دهی به صورت و بدن است و مزایای بسیاری دارد که باعث محبوبیت آن شده است. یکی از مزایا، قیمت مناسب آن در مقایسه با روش های جراحی است. اگر شما هم قصد تزریق ژل را دارید و به دنبال یک ژل ارزان قیمت و با کیفیت هستید، این مطلب را تا پایان بخوانید چرا که قصد داریم لیست ارزان ترین ژل ها برای تزریق صورت و بدن را در اختیار شما قرار بدهیم.

همچنین اگر در زمینه تزریق ژل و انتخاب برند، با سوالی مواجه هستید، میتوانید با شماره تلفن 09120746278 تماس بگیرید و ضمن مطرح کردن سوالات خود، مشاوره رایگان دریافت نمایید.

معرفی ارزان ترین ژل های با کیفیت

اگرچه قیمت، یک موضوع مهم و تعیین کننده در انتخاب خدمات پوستی و تزریق ژل صورت و بدن است، اما در مقابل کیفیت نیز موضوع مهمی است که نباید به آن بی توجهی شود. از این رو تصمیم گرفتیم در این بخش ژل های ارزان قیمت و البته با کیفیتی که میتوانید برای ترزیق و فرم دهی و حجم دهی به صورت و بدن خود انتخاب نمایید را به شما معرفی کنیم:

تزریق ژل زیشل

یکی از بهترین برندهای پیشرو در حوزه تزریق ژل، برند زیشل است که بین 8 تا 12 ماه بعد از تزریق در بدن شما ماندگاری دارد. ژل زیشل توسط کشور کره جنوبی تولید شده و تا کنون عوارض جانبی خاصی در مورد آن گزارش نشده است.

تزریق ژل زیشل

از این ژل برای تزریق در نواحی خط خنده، خط غم، اصلاح فرم بینی، زاویه فک، تزریق ژل لب، تزریق ژل گونه و جوانسازی پوست استفاده می‌شود.

تزریق ژل نورامیس

یکی دیگر از ژل های خوش قیمت برای تزریق در نواحی مختلف بدن، ژل نورامیس است. ماندگاری این ژل بعد از تزریق بین 12 تا 24 ماه است و مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا FDA  قرار گرفته است.

تزریق ژل نورامیس

از این ژل برای تزریق ژل لب، ژل چانه، جوانسازی صورت، خط خنده، خط غم، زاویه سازی فک، اصلاح فرم بینی و خط غم استفاده می‌شود.

تزریق ژل دنبی

نام ژل دنبی نیز در میان لیست ارزان ترین ژل های موجود در بازار کلینیکال ایران دیده میشود. ژل دنبی، یکی از معروف ترین ژل های ساخته شده توسط کشور کره جنوبی است و بین 6 تا 12 ماه در بدن شما ماندگاری دارد.

تزریق ژل دنبی

از این ژل برای تزریق ژل خط خنده، خط غم، خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم، لب، گونه، چانه، اصلاح فرم بینی و زاویه سازی فک استفاده میشود.

تزریق ژل اودری

یکی دیگر از گزینه های خوش قیمت در لیست ارزان ترین ژل ها برای تزریق در صورت و بدن، ژل اودری است که توسط کشور کره جنوبی تولید شده و بین 12 تا 18 ماه در بدن شما ماندگاری دارد.

تزریق ژل اودری

از این ژل برای تزریق ژل زاویه فک، اصلاح فرم بینی، رفع خطوط سطحی و عمیق صورت، گونه، خط خنده، خط غم، خط اخم و لب استفاده میشود. توجه داشته باشید که تزریق ژل اودری برای تمامی نواحی صورت به جز زیر چشم و دور چشم مناسب است.

تزریق ژل هایومکس

یکی دیگر از ژل های موجود در لیست ارزان ترین ژل ها برای تزریق به صورت و بدن، برند هایومکس است. این ژل توسط کشور چین، تحت لیسانس سوئیس ساخته شده است و بعد از تزریق، بین 9 تا 12 ماه در بدن شما ماندگار است.

تزریق ژل هایومکس

از این ژل برای تزریق ژل لب، چانه، گونه و زاویه سازی فک، اصلاح فرم بینی، خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم، خم اخم و ناحیه پیشانی و جوانسازی پوست استفاده میشود. البته توجه داشته باشید که این ژل برای تزریق در ناحیه باسن و سینه، کارایی ندارد و فقط برای جوانسازی دست و گردن قابل تزریق است.

جمع بندی و نتیجه گیری

در این مطلب در مورد ارزان ترین و با کیفیت ترین ژل های صورت و بدن صحبت کردیم و لیستی از ازران ترین ژل ها را در اختیار شما قرار دادیم. همچنین اشاره کردیم که این ژل ها برای کدام نواحی کاربردی و مناسب است.

امیدواریم مطالعه این مطلب اطلاعات ارزشمندی را در خصوص ارزان ترین ژل های موجود در بازار ایران در اختیار شما قرار داده باشد. اگر اینطور است، این مطلب را با افرادی که قصد تزریق ژل دارند، به اشتراک بگذارید، همچنین اگر در این زمینه با سوال و پرسشی رو به رو هستید، سوال خود را در بخش دیدگاه ها مطرح نمایید تا در اولین فرصت توسط پزشک متخصص پاسخ داده شود.